سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

 

وقتی به معلم خصوصی یا درس خصوصی فکر می کنید چه چیزهایی به ذهنتان می رسد؟ چه خدماتی از تدریس خصوصی انتظار دارید؟ از کلاس معلم خصوصی چه انتظاری دارید و چه عوامل و مزایایی باعث شد به فکر استخدام معلم خصوصی باشید؟

آیا توقع دیگری از استاد راهنما دارید جز رفع نقاط ضعف و کمک به قبولی در امتحان؟ آیا به ذهنتان خطور کرد که می توانید در کوتاه ترین زمان کوتاه ترین مسیر را برای پیشرفت تحصیلی طی کنید؟ چه ابزارهایی برای دستیابی به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمام امتحانات مهم مدرسه، رقابتی و دانشگاهی مورد نیاز است؟

با پاسخ به همه این سوالات می توانید راه درست را انتخاب کنید. بستر تدریس خصوصی استادبانک می تواند بهتر و جامع تر از هر راهنما به تمامی این سوالات پاسخ دهد. برای دریافت پاسخ تمام این سوالات مهم؛ باید 5 دقیقه با ما باشید و مطالب ارائه شده را تا انتها مطالعه کنید.

انتخاب معلم خصوصی؛ روشی سریعتر برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی از روش های گران قیمت استفاده می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، می دانیم که بهترین راه رفتن به مدرسه است. اما توجه نمی کنیم که آیا روش انتخابی روشی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است یا خیر. چنین انتخاب اشتباهی می تواند هزینه های گزافی را به همراه داشته باشد زیرا فرآیند یادگیری در مدت زمان طولانی انجام می شود و ما باید برای کل دوره هزینه کنیم. اما تا زمانی که یک روش سریع به نام معلم خصوصی وجود دارد دلیلی برای استفاده از روش های گزاف و طولانی مدت وجود ندارد، در حالی که با یک معلم خصوصی می توانید در زمان کمتر و با هزینه ای برابر با مدرسه به نتیجه مطلوب برسید. یا ارزان تر. استفاده از آموزش های خصوصی استادبانک کوتاه ترین و بهینه ترین راه یادگیری است.

برای یادگیری سریع و موفقیت تحصیلی، سایت تدریس خصوصی استادبانک برای هر درس و مهارتی که معلمان ریاضی ممکن است با آن مشکل داشته باشند، معلمان قوی و باسواد را جذب کرده است. وقتی مراحل استخدام معلم خصوصی را در وب سایت استادبانک و همچنین تمام دوره ها و مهارت هایی که این سایت آموزش می دهد را بررسی کنید، شگفت زده خواهید شد.

جذب معلمان با انگیزه

پیدا کردن یک معلم خصوصی که عضو یک پلتفرم آموزشی معتبر نباشد، بسیار دشوار است. پلتفرم استادبانک این بستر را به شما ارائه می دهد که در آن می توانید از بین بیش از 2000 مدرس فعال و قدرتمند در زمینه تدریس خصوصی معلم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ایجاد این بستر، استادبانک از فیلترهای ویژه ای برای انتخاب معلمان استفاده کرده است. به عنوان مثال، تمامی سوابق تدریس هر معلم در مراکز آموزشی مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و تعداد دانش آموزان موفق نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این پلتفرم هر معلمی فقط می تواند دروس مرتبط با رشته تحصیلی خود را تدریس کند و چندین سال تجربه تدریس آن درس را به روش های مختلف دارد.

در پروفایل هر معلم، تمام رتبه بندی ها به صورت امتیاز و ستاره نمایش داده می شود. بیوگرافی و سوابق کاری هر معلم گواهی بر صحت ارزیابی است و شما به راحتی قادر خواهید بود اطلاعات این معلم را مشاهده کنید.

معلمان خصوصی را شناسایی کنید

شناسایی کامل یک معلم خاص و اعتماد به آنها دشوار است. اطلاعات حرفه ای و تحصیلی معلم همیشه ارائه نمی شود. هیچ یک از موسسات و مدارس این همه اطلاعات را به شما نمی دهند. اما با استفاده از سایت استادبانک می توانید قبل از اولین جلسه شناخت کاملی از استاد خود پیدا کنید.

برای ارزیابی کیفیت تدریس یک استاد خاص می توانید از نظرات دانشجویان قبلی ایشان در قسمت نظرسنجی استفاده کنید. می توانید از اطلاعات موجود در رزومه تحصیلی و سوابق تدریس آنها برای ارزیابی سطح تجربه و تحصیلات هر معلم استفاده کنید. با مشاهده امتیازات و ستاره های هر استاد می توانید عملکرد او را در درس های خصوصی بسنجید. در واقع استادبانک تمام اطلاعاتی را که برای یافتن یک منتور مناسب نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و این یک مزیت برای این پلتفرم منتورینگ است.

هزینه کلاس های خصوصی بستگی به بودجه دانش آموز دارد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان، مهم است که هزینه شهریه فردی در حد توانایی های هر معلم باشد. آیا حقوق معلم با توجه به کیفیت تدریس او عادلانه است؟ استادبانک امکانات پرداخت صلاحیت معلم مناسب را فراهم کرده است. زیرا استادبانک بر اساس توانایی و توانایی تدریس معلمی را استخدام می کند و بر اساس این مهارت ها دستمزد هر جلسه را تعیین می کند.

در استادبانک، اساتید بر اساس سابقه تدریس از یک ستاره تا پنج ستاره و VIP رتبه بندی می شوند. پس اگر کیفیت تدریس معلم برای شما مهم است مانند قیمت و هزینه کلاس های خصوصی، می توانید با توجه به قسمت رتبه بندی استاد و مبلغ مورد نیاز برای هر کلاس خصوصی، معلم مناسب را انتخاب کنید.

تمام مهارت های مورد نیاز برای فرصت های کار و تحصیل را بیاموزید

برای یادگیری کدام موضوعات و مهارت ها به معلم خصوصی نیاز دارید؟ اطمینان حاصل کنید که به راحتی به استادبانک دسترسی دارید. استادبانک دارای معلمان واجد شرایط برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دروس از ابتدایی تا متوسطه از جمله دروسی مانند فیزیک و کنکور می باشد. همچنین در استادبانک می توانید برای اکثر دوره های دانشگاهی از اساتید حرفه ای بهره مند شوید. برای یافتن شغلی پردرآمد می توانید با مراجعه به استادبانک از آموزش مهارت های مختلف مانند زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف استفاده کنید.

علاوه بر این، سایت مدرس زبان نحوه اخذ بورسیه کانادا، بورسیه تحصیلی و بورسیه آمریکا در سایر کشورها و همچنین مهاجرت کارگران و کسب نمرات بالا در آزمون های آیلتس و تافل را نشان داده است. استادبانک دارای معلمان مستقل برای دوره های علوم پایه و همچنین مهارت های حرفه ای مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی می باشد.

کسب موفقیت تحصیلی با کمک استادبانک

با ورود به پلتفرم آموزش استادبانک می توانید درخواست آموزش های خصوصی داشته باشید و از خدماتی مانند دسترسی به مجله آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات علمی و مشاوره در زمینه های مختلف و همچنین مجموعه ای از کارمندان خودآموز یا حضوری بهره مند شوید. -صورت آنلاین - کلاس آموزش چهره همچنین می توانید از اپلیکیشن استادبانک برای بررسی منابع مطالعاتی و نمونه سوالات آزمون استفاده کنید.

با بستر استادبانک هیچ بهانه ای برای موفقیت تحصیلی و کسب مقام های عالی وجود ندارد و با این بستر می توانید بذرهای امید را در دل خود بکارید. در استادبانک دیگر کلمه «نمی‌توان» معنی نمی‌دهد، بلکه هدف اصلی اراده و توانایی خواهد بود. برای کسب نتایج بسیار خوب بلافاصله به سایت راهنمای استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید.تیم پشتیبانی استادبانک یک انتخاب عملی را در اختیار شما قرار می دهد.