سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی


کراتینه برای مو چیست؟

آیا می دانید کراتینه مو چیست؟ آیا قسمت های مختلف کراتینه مو را می شناسید؟ اگر می خواهید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مراقبت از مو برای خانم ها و آقایان بسیار مهم است و همه ما باید به بهترین شکل از موهای خود مراقبت کنیم و به سلامت و زیبایی مو و همچنین بهداشت مو توجه کنیم. عوامل زیادی بر وضعیت مو و سلامت و زیبایی آن تأثیر می گذارد و باید این مشکلات شناسایی و مراقبت شود. به عنوان مثال: رنگ کردن و دکلره کردن مو از عوامل اصلی آسیب مو در خانم ها به شمار می رود و استفاده نادرست از آنها منجر به شکستگی، خشکی مو و غیره می شود.

اما کسانی که با هر نوع مشکل خشکی ساقه مو مواجه هستند: خشکی، سوزش، دو شاخه شدن انتهای مو، ضعف ساقه مو، زبری و غیره. آنها می توانند برای حل این مشکلات و بهبود شرایط از روش های مختلفی استفاده کنند. بهترین و موثرترین روش ها در این زمینه کراتینه مو است و در سالن های زیبایی زنانه و مردانه انجام می شود.

کراتینه برای مو چیست؟

کراتینه مو روشی است که می توان از آن برای بهبود زیبایی مو و ترمیم تارهای مو استفاده کرد. با این روش موها با مواد خاصی تغذیه می شوند تا آسیب های وارده برطرف شود. مواد کراتینه مو به صورت موضعی روی ساقه مو قرار می گیرد و باعث درد و خونریزی نمی شود. به همین دلیل می توان کراتینه مو را روشی کاملا غیر تهاجمی دانست که هر فردی می تواند از آن استفاده کند.

دوره آموزشی کراتینه مو در شیراز

چه نوع کراتینه مو وجود دارد؟

کراتینه مو به روش های مختلفی ساخته می شود و انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. انواع کراتینه مو به شرح زیر است.

کراتینه برزیلی

کراتینه برزیلی یکی از پرطرفدارترین انواع کراتینه مو است که طرفداران زیادی دارد و با کمک آن می توانید بسیاری از مشکلات موهای خود را برطرف کرده و حالت بهتری را در آنها ایجاد کنید. کراتینه موی برزیلی برای موهای مجعد، موج دار یا مجعد بسیار مناسب است و موخوره را کاملا از بین می برد. ماندگاری این نوع کراتینه مو تقریباً یک سال است.

آموزش کراتینه مو در کرج

کراتینه ژاپنی

کراتینه ژاپنی یکی دیگر از انواع کراتینه مو است که برای انواع مو قابل استفاده است. در مقایسه با کراتین برزیلی، این نوع کراتینه ماندگاری بیشتری دارد و به صاف و براق شدن موها کمک می کند. صاف کردن موی ژاپنی که به ریباندینگ یا یوکو نیز معروف است در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد، این روش بسیار محبوب است و اکثر خانم ها سعی می کنند با کمک کراتین ژاپنی موهایی بسیار صاف و کاملا صاف داشته باشند. کراتین ژاپنی نه تنها روی ساقه مو، بلکه ریشه مو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و رشد مو را تسریع می کند.

کراتین تصفیه نشده

بسیاری از زنان یا مردان می خواهند موهای خود را تقویت کنند و برای این منظور به سالن های زیبایی مراجعه کنند. اما برخی از این عزیزان تمایلی به صاف کردن موهای خود ندارند و فقط می خواهند وضعیت موهای خود را درمان و کنترل کنند و شرایط بهتری را ایجاد کنند. در چنین شرایطی می توان کراتین بدون فیلتر را گزینه مناسبی دانست. زیرا با این روش مو صاف نمی شود بلکه فقط نرم و صاف می شود و بافت و زبری آن از بین می رود. این روش نسبت به روش های دیگر ماندگاری کمتری دارد و اغلب توسط کسانی که از موخوره بیش از حد رنج می برند استفاده می شود.

749965

کراتین اکسپرس

نوع چهارم کراتینه مو کراتین اکسپرس نام دارد که برای افرادی که موهای صاف یا مجعد دارند بسیار مناسب است. عمر این روش کوتاه است و حدود 6 هفته طول می کشد، نتایج آن برای مدت طولانی قابل استفاده نیست برای آموزش این نوع کراتینه مو با کلاس آموزش کراتینه مو همراه شوید

با این حال، اگر قصد دارید به منطقه شارجه این کشور بروید و نگران هستید که موهایتان به دلیل آب و هوا و فصل بارندگی شکل خود را از دست بدهد، می توانید با استفاده از کراتین اکسپرس به خودتان لطف کنید.

کراتینه مو چگونه ساخته می شود؟

برای ساخت موی کراتینه مواد اولیه تقویت مو در ناحیه مو قرار می گیرد و سپس حرارت اتو مو به ساقه مو برخورد می کند. برای این کار آرایشگران باید تارهای مو را به صورت دسته‌ای و به مقدار کم جدا کرده و از وسایل لازم برای آن‌ها استفاده کنند و در نهایت اتو مو را از بالای موها به سمت انتهای مو کشیده و کراتینه‌تراپی را انجام دهند.

فواید کراتینه برای مو چیست؟

کراتینه مو فواید زیادی دارد که از مهمترین فواید کراتینه مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترمیم موهای آسیب دیده

امکان استفاده از این روش برای خانم ها و آقایان

برای این روش محدودیت سنی وجود ندارد.

ظاهر مو را بهبود می بخشد

موهایی صاف، براق و براق

گره های مو را بردارید

رفع زبری و خشکی مو

تارهای مو را مرطوب می کند

تامین ملزومات مو

تقویت مو

ماندگاری مناسبی داشته باشد

حمام کراتینه باعث ریزش مو نمی شود

انجام کارهای روزمره مشکلی ندارد.

و...

کدام مارک کراتینه برای مو مناسب است؟

مواد اولیه کراتینه مو که روی ساقه مو قرار می گیرد دارای مشخصات و برندهای متفاوتی می باشد که هر چه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد شرایط بهتری ایجاد می شود و ماندگاری کراتینه افزایش می یابد. اما مهم ترین دلیل اهمیت استفاده از بهترین مارک کراتینه مو این است که تاثیر بهتری روی مشکلات مو دارد. اما باید بدانید که بهترین برندهای کراتینه مو گلوبال و کادیو هستند که به ترتیب ساخت آمریکا و برزیل هستند و قیمت بالاتری نسبت به برندهای دیگر دارند.

هزینه کراتینه مو چقدر است؟

هزینه کراتینه مو برای همه افرادی که می خواهند از این روش استفاده کنند یکسان نیست و هر فرد باید برای هر مورد هزینه کند. به طور کلی هزینه کراتینه درمانی بسته به اینکه به کدام سالن مراجعه کنید متفاوت است و برند و کشور سازنده کراتینه مو به عنوان مواد اولیه نیز می تواند در این زمینه موثر باشد.

موارد دیگری که باعث افزایش یا کاهش هزینه ها می شود، بلندی و کوتاهی موی انسان و نوع کراتینه مو است. با در نظر گرفتن این موارد، می توانید ارزش کراتین برای مو را بدانید.

اخرین حرف

کراتینه مو مناسب ترین روشی است که می توانید برای بهبود وضعیت موهای خود از آن استفاده کنید و حتما به شما توصیه می کنیم از این روش برای مشاهده نتیجه استفاده کنید.

اما فراموش نکنید که برای درمان کراتینه به یک سالن زیبایی معتبر مراجعه کنید و آن را زیر نظر یک سالن حرفه ای انجام دهید، کراتینه درمانی در شرایطی که مناسب شماست انجام می شود و موها آسیب بیشتری می بینند.

مطالعه از رفرنس: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1383763-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA