سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی


لوازم کافی شاپ - تهیه قهوه با قهوه ساز در خانه کار پیچیده ای نیست. اگر قهوه ساز برقی در خانه دارید و هنوز با نحوه استفاده از آن آشنا نیستید، در این یادداشت سعی می کنیم نحوه استفاده از این دستگاه و درست کردن یک فنجان قهوه خوشمزه را به شما نشان دهیم.

برای تهیه قهوه لذیذ و معطر، اولین نکته ما استفاده از دانه های قهوه متوسط ??روست شده است. البته این فقط یک توصیه است و بسته به ذائقه خود می توانید از قهوه دلخواه اعم از رست متوسط ??یا زیاد استفاده کنید. نکته بعدی که باید در هنگام تهیه قهوه در نظر بگیرید، آسیاب کردن دانه های قهوه و انتخاب یک آسیاب متوسط ??برای بهترین نتیجه است. در مورد نسبت قهوه به آب، بهترین مقدار معادل هجده تا بیست گرم قهوه به سیصد گرم آب است. البته این مقدار بسته به نوع قهوه و درجه برشته شدن آن متفاوت است.

وسایل مورد نیاز برای تهیه قهوه با دستگاه قهوه ساز خانگی . نمایندگی تعمیر اسپرسوساز بوش

قهوه ساز برقی

کاغذ یا فیلتر دائمی (کاغذ توصیه می شود)

قهوه برشته شده متوسط ??سبک (دانه ها و برشته شدن در حین دم کردن)

آسیاب (اختیاری، اما توصیه می شود)

ادو

مراحل تهیه قهوه با قهوه ساز خانگی

ابتدا با توجه به میزان قهوه مصرفی، آب سرد را داخل محفظه آب دستگاه بریزید. سپس فیلتر مناسب را در سبد فیلتر جداگانه قرار دهید و قهوه آسیاب شده را به آن اضافه کنید. با فشار دادن دکمه "روشن/خاموش" فرآیند پخت و پز شروع می شود. در این مرحله اجازه دهید آب داخل محفظه تخلیه شود.

در اینجا لازم به ذکر است که بسیاری از قهوه سازهای برقی مجهز به سیستم ذخیره سازی قهوه هستند. با این حال توصیه می شود از آن کم استفاده کنید زیرا آب قهوه تبخیر می شود و غلظت و تلخی قهوه را افزایش می دهد.

پس از اتمام این فرآیند، فیلتر و تفاله قهوه را بردارید و دور بیندازید. قهوه شما آماده است، می توانید آن را سرو کنید. سرویس دوره ای لوازم خانگی بوش  
در خاتمه، توجه داشته باشید که برای تهیه قهوه برقی فقط از آب و قهوه استفاده می شود و پس از دم کشیدن قهوه، سایر مواد افزودنی مانند شیر یا شکر به آن اضافه می شود.