سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

نظر


آبپاش هانتر یکی از مطمئن ترین ابزارها در زمینه آبیاری منظم خیابانی به حساب می آید. این آبپاش توسط برند معروف آمریکایی هانتر تولید شده است که در ساخت محصولات کاربردی و باکیفیت صاحب سبک است. ادامه این مقاله را بخوانید تا با ویژگی ها، قیمت و نکات خرید این ابزار بیشتر آشنا شوید.

شکارچی ویژه

آبپاش های برند هانتر طراحی منحصر به فرد و مدرنی دارند. طراحی این آبپاش به گونه ای است که می توان آن را در زمین پنهان کرد و پس از اتصال به فشار آب به زمین رسیده و شروع به پاشیدن روی زمین می کند. این سیستم خودکار به طور قابل توجهی صرفه جویی در مصرف آب را بهبود می بخشد. به همین دلیل استفاده از آبپاش برند هانتر راهی برای حفاظت از محیط زیست محسوب می شود.

شعاع اسپری با این نوع سمپاش قابل تنظیم است. این اسپرینکلر را می توان به شعاع کوچک، متوسط ??یا بزرگ متناسب با نیازهای شما تنظیم کرد. همچنین بدنه سمپاش هانتر به گونه ای طراحی شده است که در برابر ضربه مقاوم بوده و در هر خاکی قابل نصب می باشد.

انواع سمپاش شکارچی

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، آبپاش های برند هانتر قابلیت پاشش از شعاع کوچک تا بزرگ را دارند. این طبقه بندی آبپاش نیز بر همین اساس است. این بدان معناست که برخی از مدل ها برای سمپاشی با شعاع کوچک، برخی برای سمپاشی با شعاع کوچک و برخی برای سمپاشی با شعاع بزرگ طراحی شده اند. در زیر انواع اسپرینکلر برند هانتر را به صورت جداگانه بررسی می کنیم.

شعاع شکار کوچک

این اسپرینکلر هانتر برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است. آبپاش با شعاع کوچک توانایی پاشش آب تا شعاع 5 را دارد. بنابراین می توان فضاهای کوچک را با این آبپاش به صورت یکپارچه و یکنواخت آبیاری کرد. نام مدل این اسپرینکلر Hunter Ps Ultra می باشد و قابلیت تعویض نازل را دارد. همچنین می توانید اسپری آب را در این مدل به 10 یا 15 متر تغییر دهید.

اسپری شعاع متوسط ??هانتر

همانطور که از نام این آبپاش حدس می زنید، برای استفاده در مناطق کوچک و بزرگ طراحی شده است. استارت این مدل مشابه سایر سمپاش های هانتر است. یعنی با شروع فشار آب بالا می رود و آبیاری شروع می شود و با قطع فشار آب کاهش می یابد. اسپرینکلر شکارچی PGP می تواند به راحتی چمن شما را با قابلیت پاشیدن آب تا عمق 16 متر آبیاری کند.
https://rdiet.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c/
آبپاش شعاع بزرگ هانتر

این مدل آبپاش برند هانتر I-90 نام دارد و قابلیت آب دادن به فضایی به قطر 30 سانتی متر را دارد. این نوع آبپاش نسبت به سایر اسپرینکلرها قدرت بیشتری دارد. بنابراین، برای آبیاری مناطق سبز مانند پارک ها، چمن ها و زمین های بازی ایده آل در نظر گرفته می شود. آبپاش های بزرگتر نسبت به مدل های دیگر امکانات بیشتری دارند. این نوع آبپاش در دو مدل تولید و به مصرف کنندگان عرضه می شود.

قیمت اسپرینکلر شکارچی

در قسمت قبل انواع سمپاش هانتر را بر اساس شعاع پوشش آنها بررسی کردیم. همانطور که قبلاً خوانده اید، هانتر طیف گسترده ای از تجهیزات اسپری را ارائه می دهد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بر این اساس می توان گفت که قیمت این آبپاش ها متفاوت است. اگر می خواهید ابتدا یک سمپاش هانتر بخرید، باید تصمیم بگیرید که کدام مدل می تواند نیازهای شما را برآورده کند. برای اطلاع از قیمت آبپاش مورد نظر خود می توانید با نمایندگی های معتبر تماس بگیرید.

سمپاش هانتر بخرید

سمپاش هانتر از با کیفیت ترین سمپاش های موجود در بازار هستند. این آبپاش ها به دلیل بدنه مقاوم و مقاومی که دارند در بین کاربران بسیار محبوب هستند. به همین دلیل برای اکثر افرادی که به دنبال خرید سمپاش هستند، اولویت اول برند هانتر است. اگر قصد خرید دارید، توصیه می کنیم قبل از خرید موارد زیر را به خاطر بسپارید:

به اندازه اتاق مورد نظر خود توجه کنید

انتخاب سمپاش مناسب برای اندازه قطعه

استعلام قیمت اسپرینکلر از فروشگاه های معتبر

بهترین فروشگاه محصولات هانتر را انتخاب کنید

چرا آبپاش هانتر بخریم؟

این برند در ساخت محصولات خود از بیشترین کیفیت و خلاقیت استفاده می کند، بنابراین خرید این آبپاش نه تنها نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می کند. همچنین در مصرف آب صرفه جویی می کند و در نهایت از محیط زیست محافظت می کند.

در نهایت، ما ویژگی های اصلی شکارچی را که باعث خرید شما می شود را فهرست کرده ایم:

عمر طولانی تر از سایر آبپاش های موجود در بازار

مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی

تعمیر و نگهداری آسان به دلیل طراحی مدرن

داشتن کنترل های ساده (کنترل های بیرونی، مسکونی، تجاری و تجاری)

میزان خرابی بسیار پایین نسبت به سایر برندهای سمپاش

قیمت آن نسبت به سمپاش های موجود در بازار بهتر است

پس مطمئن باشید که یک آبپاش نو و تعمیر شده با طول عمر بالا با قیمتی مناسب از بازرگانی آب نیرو تهیه خواهید کرد.