سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی

سال هاست که دیگر برای راه اندازی یک وب سایت برای یک کسب و کار، نیازی به یک طراح حرفه ای یا توسعه دهنده وب ندارید. هم چنین باید بدانید که برای راه اندازی یک وب سایت نیازی به دانستن چگونگی انجام این کار نیست. در حال حاضر شما با مقدار کمی هزینه و اختصاص دادن یک بعد از ظهر می توانید به راحتی یک وب سایت زیبا و کاربردی راه اندازی نمایید.

همه دارندگان یک کسب و کار باید بدانند که اگر می خواهند موفق بوده و کارشان را توسعه دهند، راه اندازی وب سایت برای آن ها ضروری می باشد. 97 درصد از مردم زمانی که به دنبال کسب و کار های محلی هستند در اینترنت آن را جست و جو می کنند.

بنابراین در این مقاله شما را با همه کارهایی که باید برای راه اندازی وب سایت انجام دهید آشنا می کنیم:

اصول اولیه برای راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار

اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ یا کوچک هستید، احتمالا شنیده اید که داشتن حداقل یک وب سایت ساده بسیار مهم می باشد. اما در واقع را هاندازی وب سایت می تواند طاقت فرسا باشد. کسب و کار شما با امکان برخورداری از طیف گسترده ای از ابزار ها و راه حل ها در بازار امروز، دیگر نیازی به هزینه کردن نیاز ندارد. با استفاده از توصیه های این مقاله می توانید به راحتی وب سایت خود را راه اندازی نمایید:

-        هدف وب سایت خود را مشخص نمایید

مهم ترین و ابتدایی ترین کار این است که برای راه اندازی سایت خود هدف مشخصی تعیین نمایید. درک عملکرد وب سایت شما برای اینکه از کدام ابزار ها برای راه اندازی آن استفاده کنید مهم خواهد بود.

-        هاست وب سایت خود را انتخاب نمایید.

راها ندای یک وب سایت به سه مولفه نیاز دارد:

1.   هاست

2.   دامنه

3.   سایت ساز

-        سایت ساز خود را انتخاب نمایید.

در حال حاضر با کمک قالب ها و سایت ساز های به روش drag and drop می توانید به راحتی و در چند ساعت یک سایت را راه اندازی نمایید. بعضی از ارائه دهندگان هاست شامل سایت ساز اختصاصی یا دسترسی به سزنده شخص ثالث با برنامه هاستینگ شما هستند.

-        صفحات وب سایت خود را ایجاد کنید.

بعد از خرید هاست، انتخاب سایت ساز نوبت به ایجاد صفحات سایت و تولد محتوای آن می رسد. بدیهی است تعداد صفحات سایت بر اساس کسب و کار شما متفاوت خواهد. اما چند صفحه وجود دارد که هر وب سایتی باید آن ها را داشته باشد. مانند: درباره ما، تماس با ما، بیانیه حریم خصوصی، محصولات یا خدمات و ... .

-        وب سایت خود را حتما بهینه سازی نمایید.

هنگامی که وب سایت شما آنلاین می باشد، کاربران آن را چگونه باید پیدا نمایند؟ بیشتر کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را با جستجو کردن در گوگل پیدا می کنند. برای مثال خانواده ای که به دنبال فروشگاه لباس کودک هستند ممکن است عبارت « لباس بچه در نزدیکی من » را تایپ نمایند.

گوگل از بیش از 200 عامل برای تعیین این که کدام وب سایت را در موتور جست و جو نشان دهد استفاده می کند و بهینه سازی سایت شما شانس بهتری برای رتبه بندی مناسب برای حوزه کاری و موقعیت مکانی شما ایجاد می کند.

ابزاری که برای بهینه سازی سایت خود استفاده می کنیدتاثیر زیادی روی هاست وبسایت شما دارد.

-        درگاه پرداخت تنظیم نمایید.

اگر قصد فروش محصولات به صورت آنلاین دارید باید در سایت خود روشی برای پرداخت آنلاین نیز ارائه نمایید. در این صورت می توانید به راحتی محصولات خود را به فروش برسانید و سود بیشتری کسب نمایید.